torsdag den 2. januar 2014

Et nyt år - nye muligheder

Jeg elsker starten på et nyt år! Det er fyldt med håb om hvordan fremtiden bliver.. der ER uanede muligheder, det eneste det kræver er at du tør gribe dem. Hvordan skal dit kommende år være?


Nu har du muligheden for at leve det liv du altid gerne har ville have! 

Jeg vil bruge Caroline Fibæks Nydelseskur - for jeg fortjener at nyde livet (alt andet er da for surt).

Som Caroline skriver på sin hjemmeside: "Du kan enten have en klar vision og plan. Eller du kan tackle udfordringerne som de kommer hoppende i hovedet på dig. Og med al respekt - så holder dine nytårsfortsætter, om at stoppe med at [indsæt selv uvane] nok ikke så længe. For hvis du ikke har forberedt dig, så er det meget let at falde i, så snart du møder den første fristelse."


Jeg vælger at se om Caroline kan hjælpe mig med at få styr på min vision, så jeg går et sundere jeg i møde uden at skulle sulte mig selv for at nå mit mål. Jeg vil have nydelse - også i en travl hverdag med træning, studie, arbejde og mand!

Jeg vil lytte til min krop - den er god til at fortælle mig når grænsen er nået, jeg skal bare blive bedre at lytte til den og tage hensyn til den.

Se mere om nydelseskuren her

Det er IKKE et sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar