fredag den 27. december 2013

Status

Nu er mit vægttab på 7,7 kg - ikke fantastisk klaret på næsten 1 år, men jeg er bare glad for at vægten er gået ned. Jeg har fået nogle gode erfaringer som jeg har tænkt mig at bygge videre på i det nye år.

Jeg har trænet regelmæssigt igennem det sidste år (dog ikke så meget de sidste par måneder) og min krop har ændret sig meget så jeg tror jeg har tabt meget mere fedt end de 7,7 kg og fået større muskler.




En del af dagens træning

Jeg har tabt 61 cm i alt fordelt på hals, arme, ben, mave, bryst, hofter og ben! Det er jo over en halv meter der er blevet mindre af mig :-)

I dag kom jeg hen for at træne for første gang efter julen - det var bare SÅ dejligt. Så får man rigtig god samvittighed!

Elsker mit nye pulsur!
Jeg fik et pulsur i julegave - og det er jeg allerede en stor fan af! Det er så fedt at kunne se hvor mange kalorier jeg forbrænder og uret gør at jeg sørger for at holde min puls indenfor det optimale område for min alder, vægt og højde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar