torsdag den 26. december 2013

December måned

Så er julen overstået.. I morgen tidlig tager jeg en opdatering på vægten for at se hvor jeg står. Vi har fejret jul både med min familie og med min mands familie i december og den slags er altså bare ikke godt for vægten.

Jeg har aftalt med en veninde at vi går all in på vægttab i januar, februar og marts med målet at tabe 10 kg. Det glæder jeg mig til - det går så meget bedre når jeg står til ansvar overfor en anden person.


Planen er dog at jeg vil til at træne 3-4 gange om ugen allerede nu for der er jo ingen grund til at vente til januar hvor alle dem med nytårsforsæt også begynder. Jeg elsker at træne, men desværre bliver jeg bare så træt bagefter og jeg har et meget krævende studie med rigtig mange tilstedeværelses timer og 75-100 sider der skal læses pr. dag. Derfor har jeg nedprioriteret træningen i et par måneder, men det må være muligt at få tid til studie, job og træning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar