søndag den 28. juli 2013

Sommeren

Wow det er længe siden jeg har fået skrevet herinde.. den ene dag tager den anden og vupti så er der gået en måned. Lige nu har jeg sommerferie - og det nyder jeg! Denne sommer har vejret bare været så meget bedre end sidste år - og det har jeg også nydt!

Fra en vandretur i skoven - det er bare med at komme derud nu hvor vejret er så fantastisk!

Jeg elsker at træne og mærke min krop blive stærkere. Der er sket en hel del med den i løbet af det sidste halve år så jeg er spændt på hvad der sker i løbet af det næste halve år!

Jeg træner 4 gange om ugen - og vil rigtig gerne tilføje en cykeltur til mit regime. Dog synes jeg at det er lidt svært at få en rigtig cykeltur her i København hvor der er utroligt mange lyskryds! 


En rigtig sommer-morgenmad - friske jordbær med cream cheese (+ 1 tsk flormelis) og fiber toast!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar