tirsdag den 16. april 2013

Status

Jeg har haft travlt med eksamensopgave så derfor har jeg ikke fået skrevet herinde.

Vejningen i søndags gik rigtig godt -1,1 kg og mit BMI er nu på under 40!! Mit samlede vægttab er nu på -4,7 kg og mit BMI er på 39,78! Stadig et rigtig højt BMI, men jeg er bare lykkelig for at være under 40.

De ændringer vi har indført har tydeligvis hjulpet. Vi har ikke længere chokolade i lejligheden og jeg får sund frokost. Desværre fik jeg ikke trænet 3 gange denne uge, så det er virkelig målet denne uge! Er fast besluttet på det.

Jeg tager mine mål og der kan jeg virkelig se forskel - jeg har tabt 24,5 cm! Det vil jeg anbefale alle at gøre for hvis der ikke sker så meget på vægten fordi man træner så kan man se forskel på målene.

Og så lige et lille billede så I kan se hvem jeg er:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar