mandag den 1. april 2013

Planer for den kommende uge

Efter søndagens vejning kan jeg godt se at der skal ske nogle ændringer for i løbet af de sidste 5 uger er min vægt bare gået op og ned med 200 gram.

Den kommende uge vil jeg have fokus på:

  • Få trænet 3 gange. Indtil videre har vi trænet 2 gange om ugen for at få en stille og rolig opstart på det da jeg har en menisk- og korsbåndskade.
(link)
  • Sørge for at få sund frokost - skal laves på forhånd så jeg ikke skal tænke over det når jeg kommer hjem fra undervisning (for så vinder sulten ofte og jeg "kommer til" at købe fast food).

  • Ingen chokolade i lejligheden (for jeg kan ikke styre det).

  • Vi skal komme ind i vanen med at lave mad - og ikke købe take away mere end 2 gange i løbet af ugen. Der er en del sunde former for take away her i København, men på sigt indeholder de mere fedt end det man selv laver. 

  • Når jeg laver pandekager skal de to æg skiftes ud med 1 æg og lidt mælk.

  • Gå en tur en dag om ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar