lørdag den 30. marts 2013

Så er det nu!

Jeg tænkte at jeg ville dele min vægttabs historie med jer.

Denne blog kommer til at handle om at finde vejen til det sunde liv, på en måde uden sulte- og pulverkure. For mig handler det om at finde den gyldne middelvej, så jeg stadig kan nyde livet og deltage i sociale events med familie og venner. Hvis det bliver for surt, så er det ikke en livsstil jeg vil kunne leve med resten af livet.

Det kommer til at kræve hårdt arbejde og en stor portion tålmodighed, men det er nu at livet skal leves. Jeg er træt af at vente på "some day".

Jeg håber at du vil blive inspireret til også at ændre dit liv - at du vil få en følelse af at når jeg kan, så kan du også!

Velkommen til min blog - jeg glæder mig til at dele både op- og nedture med dig!

(link)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar